مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-18سياسي

علت مخالفت با سند 2030 حفظ استقلال کشور است


خطیب جمعه کامفیروز، با بیان اینکه علت اصلی مخالفت با سند 2030 را حفظ استقلال کشور دانست و این سند را دروازه ی استعمار فرانو به شاخص های هویت انقلاب اسلامی ارزیابی کرد.

- ایسنا/فارس خطیب جمعه کامفیروز، با بیان اینکه علت اصلی مخالفت با سند 2030 را حفظ استقلال کشور دانست و این سند را دروازه ی استعمار فرانو به شاخص های هویت انقلاب اسلامی ارزیابی کرد.

حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های نماز جمعه 28 شهریور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و گلایه ایشان در خصوص تصویب پنهانی این سند و غفلت شورای عالی انقلاب فرهنگی، تاکید کرد که، اینکه این سند حاوی مضامین غیراسلامی باشد یا نباشد بحث نیست بلکه بحث اصلی آنست که خودمان برای تربیت فرزندانمان صاحب نظر و ایدئولوژی هستیم و قرار نیست که در خارج کشور کسی برای فرزندانمان برنامه ریزی کند.

او گفت: این سند طراحی استکبار برای نظام فکری و سبک زندگی مردم جهان و نقشه اضمحلال همه فرهنگ ها در فرهنگ منحطّ غربی است.

پذیرش این سند موجب می شود مهم ترین و اساسی ترین مسأله کشور یعنی تربیت نسل آینده ساز در چنبره ی سیاست های صهیونیسم جهانی قرار گیرد.

تقی زاده با اشاره به برنامه ی دشمن علیه یک سال آینده ی ایران گفت: آنچه که با تحقیق در رفتار دشمن به دست می آید این است که در یک سال آینده، خباثت آن ها علیه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت مخالفت با سند 2030 حفظ استقلال کشور است

علت مخالفت با سند 2030 حفظ استقلال کشور است