مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-18سياسي

گردشگری سلامت راهکار گسترش روابط ایران و روسیه است


سفیر ایران در روسیه، گردشگری سلامت را از دیگر راهکارهای گسترش روابط دو کشور خواند و اضافه کرد: ایجاد دفتر گردشگری سلامت ایران در آستراخان، طرحی ارزشمند و قابل اجراست.

- ایسنا/گیلان سفیر ایران در روسیه، گردشگری سلامت را از دیگر راهکارهای گسترش روابط دو کشور خواند و اضافه کرد: ایجاد دفتر گردشگری سلامت ایران در آستراخان، طرحی ارزشمند و قابل اجراست.

کاظم جلالی در ارتباط تصویری با استاندار گیلان، با ابراز علاقمندی به گسترش فعالیت های گیلان با روسیه، اظهار کرد: ایران ظرفیت های متعددی در جهت توسعه روابط دو کشور به ویژه در حوزه های اقتصادی و تجاری دارد که لازم است نسبت به بهره مندی از این ظرفیت ها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی به کریدور شمال - جنوب به عنوان یکی از مهم ترین راه های توسعه صادرات اشاره و اضافه کرد: تکمیل خط ریلی گیلان، نقش موثری در تحقق اهداف توسعه محور اقتصادی دو کشور دارد.

سفیر ایران در روسیه، با بیان اینکه تکمیل کریدور ریلی رشت - آستارا حائز اهمیت است، تصریح کرد: روسیه آمادگی و تمایل دارد تا در تکمیل خط ریلی این مسیر، فعالیتی اثربخش داشته باشد.

جلالی گفت: اجرای این طرح بزرگ تنها به گیلان مربوط نیست، بلکه در سطح ملی اهمیت دارد و تحولات بزرگی در رونق اقتصادی رقم می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت راهکار گسترش روابط ایران و روسیه است

گردشگری سلامت راهکار گسترش روابط ایران و روسیه است