مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-18سياسي

وضعیت اقتصادی امروز کشور با هیچ منطقی قابل توجیه نیست


وضعیت اقتصادی امروز کشور با کدام منطق قابل توجیه است، مردم، این عملکرد ناصواب را تقبیح می کنند و کسانی که عامدانه به جان مردم افتاده اند، - را نخواهند بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دشمن در دفاع مقدس از ملت ایران سیلی خورد و اکنون جنگ نرم را علیه این ملت ادامه می دهد و در این راستا تربیت خانوادگی و نظام آموزشی ما را هدف گرفته اند، اینجا است، که وظیفه همه بسیار سنگین است و باید با تربیت قرآنی جامعه به مصاف هدف گذاری های دشمنان رفت، لذا رسالت فعالان قرآنی نیز بسیار خطیر است.

محمودی شکل گیری جبهه مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با الگوگیری از شهدای جنگ تحمیلی را از برکات دفاع مقدس دانست و افزود: امروز جبهه مقاومت خار چشم دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی است، امروز اسراییل و آمریکا از هر زمانی عاجزتر شده و از جهان اسلام سیلی خورده و ضربات سهمگین متحمل شده اند، اگرچه خط و نشان می کشند، اما خود به خوبی می دانند، که آمریکا و اسراییل در برابر ملت بزرگ ایرانی هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

جهان اسلام خیانت به آرمان فلسطین را فراموش نمی کند وی در ادامه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی، امروز در برابر مقاومت و ایستادگی جهان اسلام و ملت فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اقتصادی امروز کشور با هیچ منطقی قابل توجیه نیست

وضعیت اقتصادی امروز کشور با هیچ منطقی قابل توجیه نیست