مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-18اجتماعي

530 منزل در یزد میزبان روضه خانگی از محل موقوفات است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به اجرای طرح هزار خانه هزار روضه در شهرستان یزد گفت: این طرح از ابتدای ماه محرم در شهرستان یزد آغاز شده و استقبال خوبی از آن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف شهرستان یزد، محمدحسین کاظمی با بیان اینکه تاکنون 530 منزل میزبان اجرای طرح روضه خانگی شدند، اظهار داشت: علاوه بر اینکه 530 منزلی که روضه در آن برگزار شده، 120 منزل نیز در نوبت هستند که طی روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در طول روز 25 روضه خانگی در قالب طرح 1000 خانه 1000 روضه برگزار می شود که سخنرانان آن نیز از مبلغین بومی استان یزد هستند.

کاظمی با اشاره به اینکه این طرح به صورت رایگان برگزار می شود، افزود: اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد تمام هزینه سخنرانی این مجالس را از محل موقوفات مربوطه پرداخت می کند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد بیان کرد: پس از پایان مجلس در هر منزل، یک هدیه از سوی مبلغ به بانی مجلس اهدا می شود که کتاب هفت شهر عشق نیز از جمله این هدایا است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه از کتاب هفت شهر عشق گفت: این مسابقه به صورت سراسری برگزار می شود ولی در استان یزد، اوقاف و امور خیریه شهرستان در نظر دارد تا از بین بانیان طرح 1000 خانه 1000 روضه، مسابقه ای را برگزار و جوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

530 منزل در یزد میزبان روضه خانگی از محل موقوفات است

530 منزل در یزد میزبان روضه خانگی از محل موقوفات است