مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-18ورزشي

این همه تناقض از کجا می آید؟/ تیم هایی که پول خرید ضدعفونی هم نداشتند!


قراردادهای سنگین قیمت در نقل و انتقالات به هیچ وجه با ناتوانی برخی از تیم ها در خرید مواد ضدعفونی کننده و اجرای پروتکل بهداشتی در لیگ نوزدهم هم خوانی ندارد.

- این همه تناقض از کجا می آید؟/ تیم هایی که پول خرید ضدعفونی هم نداشتند! قراردادهای سنگین قیمت در نقل و انتقالات به هیچ وجه با ناتوانی برخی از تیم ها در خرید مواد ضدعفونی کننده و اجرای پروتکل بهداشتی در لیگ نوزدهم هم خوانی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچقدر از تناقض های رفتاری تیم های ایرانی در نقل و انتقالات گفته شود، کم است؛ بازاری که امسال با قیمت های نجومی و سرسام آور، علاوه بر عموم مردم و مسوولان، صدای جامعه فوتبال را هم در آورده است.

افزایش چند برابری قراردادها از سوی بازیکنان معمولی و کم تر دیده شده در لیگ برتر از سوی مدیران باشگاه ها و حتی برای کم کردن روی رقیب همشهری پذیرفته شده؛ قیمت هایی که برخلاف ارزش واقعی پیشنهاد شده است.

این رویه اشتباه که در بازار نقل و انتقالات ایران برخلاف معیارهای بین المللی از سوی مدیران کارنابلد اتخاذ شده، به زودی جای خود را به بدهی های سنگین، اعتصاب و در نهایت استعفای مدیر مربوطه بدون کوچک ترین پاسخگویی همراه خواهد شد.

* از بی پولی در اجرای پروتکل بهداشتی تا شکستن رکورد نقل و انتقالات در خلال قیمت های نجومی در روزهای گذشته، به یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این همه تناقض از کجا می آید؟/ تیم هایی که پول خرید ضدعفونی هم نداشتند!

این همه تناقض از کجا می آید؟/ تیم هایی که پول خرید ضدعفونی هم نداشتند!