مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 08:302020-09-18اقتصادي

نرخ تخم مرغ اعلام شد؛ هر شانه 26 هزار تومان


وزیر جهاد کشاورزی صادرات بی رویه را عامل افزایش قیمت عنوان و اعلام کرد که بر اساس نرخ تعیین شده برای هرکیلو گرم تخم مرغ درب مرغداری، قیمت هر شانه تخم مرغ 1800 گرمی برای مصرف کننده حدود 26 هزارتومان خواهد بود.

- وزیر جهاد کشاورزی صادرات بی رویه را عامل افزایش قیمت عنوان و اعلام کرد که بر اساس نرخ تعیین شده برای هرکیلو گرم تخم مرغ درب مرغداری، قیمت هر شانه تخم مرغ 1800 گرمی برای مصرف کننده حدود 26 هزارتومان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم خاوازی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه بین وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی با موضوع تولید و توزیع کودهای فسفاته گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده، قیمت تخم مرغ از درب مرغداری هر کیلو 12 هزار تومان، قیمت برای مصرف کننده هر کیلو 14500 تومان و عوارض صادراتی به ازاء هر کیلو 2500 تومان تعیین شد؛ بنابراین قیمت هر شانه تخم مرغ 1800 گرمی برای مصرف کننده حدود 26 هزارتومان خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین وعده داد که با تمهیداتی که در نظر گرفته شده، در روزهای پیش رو، قیمت تخم مرغ کاهش قابل توجهی می یابد .

صدور مجوز صادرات تخم مرغ در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گرفت خاوازی با بیان اینکه تولید تخم مرغ در کشور به اندازه کافی است و سالانه یک میلیون و 30 هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می شود که 60 هزار تن آن مازاد بر مصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ تخم مرغ اعلام شد؛ هر شانه 26 هزار تومان

نرخ تخم مرغ اعلام شد؛ هر شانه 26 هزار تومان