مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-18سياسي

سوال نمایندگان از حاجی میرزایی درباره سند 2030


نماینده مردم لاهیجان در مجلس محور های سوال خود از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رسول فرخی نماینده مرم مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، خبر داد و گفت: سوال بنده از وزیر آموزش و پرورش در 8 محور تدوین شده که وزیر باید با حضور در کمیسیون آموزش پیرامون این محور‌ها توضیحاتی را ارائه دهد.

وی در همین راستا افزود: طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش از سوی هیئت رییسه اعلام وصل شده و باید روند قانونی خود را طبق آیین‌نامه داخلی پارلمان سپری کند.

نماینده لاهیجان در مجلس در تشریح محور‌های سوال از حاجی میرزایی بیان داشت: اجرای نظام پرداخت‌ها مبتنی بر نظام رتبه‌بندی معلمان، ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به مثابه مهم‌ترین نهاد تربیت نیروی انسانی و مولد سرمایه اجتماعی و عهده‌دار اجرای سیاست‌های مصوب و همچنین رعایت عدالت آموزشی در بخش دولتی و غیر انتفاعی از جمله محور‌های سوال از وزیر آموزش و پرورش است.

فرخی در همین راستا ادامه داد: اعمال سیاست همسان در شیوه جذب نیرو‌های نهضتی، حق‌التدریس و سرباز معلم‌ها، رسیدگی به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان، اهتمام به تربیت و پرورش دانش آموزان مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و تبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال نمایندگان از حاجی میرزایی درباره سند 2030

سوال نمایندگان از حاجی میرزایی درباره سند 2030