مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-18پزشكي

مقابله با فرسودگی شغلی کادر درمان/روش های کاهش استرس


طرح ارتقای سلامت و پیشگیری از فرسودگی شغلی کادر درمان با رویکرد فردی و سازمانی، در دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر کادر درمان تأثیر بسیاری خواهد گذاشت و آنها را دچار استرس زیاد و در صورت طولانی بودن، دچار فرسودگی شغلی خواهد کرد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه طرح در اسفند 1398 از سوی سید وحید شریعت رییس دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان و مرتضی ناصر بخت رییس مرکز تحقیقات بهداشت روان به عنوان مجریان طرح به دانشگاه ارائه شد، افزود: بر همین مبنی ما در قالب یک کار تیمی، گروهی از روانشناسان و روانپزشکان در دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان، برای کاهش استرس و دیسترس کارکنان بررسی مفصلی انجام دادیم و کار با دو رویکرد فردی و سازمانی آغاز شد.

وی اظهار کرد: این طرح را ابتدا با مداخلات فردی آغاز کردیم که عمدتاً در شبکه های اجتماعی و آنلاین بود و از کارکنان می خواستیم در مورد دغدغه ها و مشکلاتشان صحبت کنند.

اقدام بعدی برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع مدیریت استرس و تاب آوری بود و همچنین متن هایی با موضوع ارتقای سلامت روان در شبکه های اجتماعی منتشر می کردیم.

لواسانی ادامه داد: همچنین خط تلفنی برای مشاوره تلفنی اختصاص داده ایم و دو نفر از دانشجویان مقطع دکترا به کادر درمان در تمام بیمارستان ها مشاوره می دهند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با فرسودگی شغلی کادر درمان/روش های کاهش استرس

مقابله با فرسودگی شغلی کادر درمان/روش های کاهش استرس