مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-18اقتصادي

جزییات دخل و خرج و بودجه حوزه های علمیه از زبان مدیر دفتر امور موقوفات حوزه


مدیر دفتر امور موقوفات و منابع پایدار با بیان این که الان سه سال است که اعتبارات تخصیصی دولت به حوزه های علمیه رشدی نداشته، تاکید کرد: بودجه های اعتباری و اختصاصی که دولت به حوزه علمیه می دهد، - هیچ گاه با هزینه های حوزه های علمیه همخوانی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مدیر دفتر امور موقوفات و منابع پایدار حوزه های علمیه با بیان اینکه مدیران حوزه همه تلاش شان را می کنند تا سرمایه گذار و ایده پرداز و.

مناسب برای مشارکت در بحث اقتصادی پیدا کنند، گفت: این کار در حال انجام است و به زودی شاهد اتفاقات خوب و بهتری در بحث وقف در حوزه های علمیه خواهیم بود.

در حال حاضر و براساس آمار سازمان اوقاف در کشور 3 هزار و50 موقوفه متعلق به حوزه وجود دارد که این موقوفات، 192 هزار رقبه است.

سید مصطفی حسینی نژاد، مدیر دفتر امور موقوفات و منابع پایدار حوزه های علمیه در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با بیان این که بحث وقف و منابع پایدار، موضوع جدیدی در حوزه نیست و همیشه دین از سوی خیرین و دوست داران اهل بیت(ع) مورد حمایت مالی و.

قرار گرفته، گفت: تاریخ بیانگر این حقایق و سوابق است که از جمله آن در زمان رسول خدا(ص) بوده است.

وی ادامه داد: وقتی حضرت مبعوث به رسالت شدند، حضرت خدیجه (س) در پشت صحنه به عنوان حامی مالی، فعالیت و در نشر دین به پیامبر کمک می کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دخل و خرج و بودجه حوزه های علمیه از زبان مدیر دفتر امور موقوفات حوزه

جزییات دخل و خرج و بودجه حوزه های علمیه از زبان مدیر دفتر امور موقوفات حوزه