مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-18بين الملل

شایعه پراکنی وایجادوحشت میان ساکنین مناطق مرزی توسط جاسوسان عراقی


ستاد مشترک ارتش حاکی است سازمان اطلاعات عراق قرار است 6 تن از جاسوسان زبده خود را که دوره های خرابکاری و تخریب را طی کرده اند از طریق مناطق جنوبی کشور به ایران نفوذ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهل سال پیش در چنین روزهایی ملت ایران که از بند جور و ستم رژیم طاغوت رسته و طعم شیرین پیروزی انقلاب را مزه مزه می کرد، ناباورانه شاهد تجاوز ارتش بعث عراق به فرماندهی صدام به مرزهای غربی و جنوبی کشورش شد؛ تجاوزی که از سوی قدرت های غربی به خصوص آمریکا مورد پشتیبانی قرار گرفت و نهایتاً به عنوان طولانی ترین جنگ در سده های اخیر شناخته شد! به همین مناسبت با مراجعه به جلد نهم روزشمار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با عنوان تصمیم صدام به جنگ علیه ایران حوادث آن روزها را مورد بازخوانی قرار می دهیم.

حمایت پادشاه اردن از صدام در جنگ با ایران با لغو یک جانبه قرارداد 1975 الجزایر در شامگاه گذشته از سوی صدام حسین، فعالیت ها و تحرکات سیاسی و دیپلماتیک عراق در منطقه عربی که پیش ازاین رویداد مهم نیز درخور توجه بود، بازهم شدت بیشتری یافته است.

در این مورد خبرگزاری عراق اعلام کرد که امروز هیئت های دیپلماتیک کشورهای عربی خلیج فارس به وزارت امور خارجه عراق فراخوانده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه پراکنی وایجادوحشت میان ساکنین مناطق مرزی توسط جاسوسان عراقی

شایعه پراکنی وایجادوحشت میان ساکنین مناطق مرزی توسط جاسوسان عراقی