مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-18ورزشي

دیدار علیرضا دبیر با استاندار خراسان جنوبی


رییس فدراسیون کشتی با حضور در استان خراسان جنوبی با پیشکسوتان و مربیان کشتی، شهردار بیرجند و استاندار خراسان جنوبی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا دبیر در ابتدای سفر خود به خراسان جنوبی در جمع پیشکسوتان و مربیان کشتی این استان حضور یافت و گفت: باید دانش فنی مربیان استان را بالا ببریم چراکه یک مربی توانمند و کاربلد می تواند یک کشتی گیر خوب و آینده دار را بسازد.

- دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر و شهردار بیرجند دبیر در ادامه پس از دیدار و گفت و گو با حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی به همراه وی و عباس سروری رییس هیأت کشتی استان در جلسه ای با حضور دکتر ابراهیم تقی زاده رییس و اعضای شورای شهر بیرجند و همچنین مهندس محمدعلی جاوید شهردار این شهر حضور و در مورد نحوه همکاری و کمک های این نهاد به کشتی استان گفت و گو کرد.

رییس فدراسیون کشتی در این دیدار گفت: در استان خراسان جنوبی این پتانسیل و توان وجود دارد که با ایجاد بستر و زیرساخت های مناسب، کشتی را ارتقاء دهیم اما این مهم نیاز به همکاری همه دستگاه ها به خصوص ظرفیت بالای شهرداری و شورای شهر دارد و احداث خانه کشتی در شهر بیرجند بعنوان مرکز تمرینی و قهرمانی کشتی گیران، یکی از نیازهای اساسی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار علیرضا دبیر با استاندار خراسان جنوبی

دیدار علیرضا دبیر با استاندار خراسان جنوبی