مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-18سياسي

شهید کریمی مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شهید کریمی مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است، گفت: باید از شخصیت مجاهدانه و انقلابی نمونه شهید کریمی در قالب همایش ملی تجلیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح امروز در دیدار با خانواده شهید ابوالحسن کریمی، با بیان اینکه شهید کریمی یکی از سرمایه و گنجینه های هویتی انقلاب اسلامی در گیلان است که متأسفانه مظلوم و غریب واقع شده است، اظهار کرد: با توجه به عنایت ویژه رهبر انقلاب مبنی بر استقرار عدالت در گام دوم انقلاب اسلامی و ارائه الگوی صحیح عدالت خواهی، یکی از اسوه های مدیریت زاهدانه و عدالت خواهانه شهید کریمی است.

وی با بیان اینکه ما نتوانستیم شخصیت شهید کریمی را به جامعه خصوصاً نسل جوان امروزی معرفی کنیم و کاستی در این حوزه باید جبران شود، افزود: باید از شخصیت مجاهدانه و انقلابی نمونه شهید کریمی در قالب همایش ملی تجلیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب بعد از شهادت این شهید با توجه به شخصیت جامع و آبرو بخش آن به دستگاه قوه قضاییه پیام دادند، گفت: خانواده شهید کریمی افرادی متدین و باورمند به واسطه بهره گیری از آموزه های دینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید کریمی مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است

شهید کریمی مدیر نمونه در طراز انقلاب اسلامی است