مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-18سياسي

راه اندازی«کتابخانه سیار» در 6 روستای شهرستان سیروان توسط جوانان هلال احمر


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان، گفت: جوانان هلال احمر با همکاری سازمان های مردم نهاد و خانه های هلال اقدام به راه اندازی کتابخانه های سیار در 6 مناطق روستایی این شهرستان کردند.

- محمد شیروانیان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، با اشاره به هدف قرار دادن توسعه و ترویج کتابخوانی در اقشار جامعه، گفت: جوانان هلال احمر این  شهرستان با همکاری سازمان های مردم نهاد و خانه های هلال اقدام به راه اندازی کتابخانه های سیار در 6 مناطق روستای شامل( روستای کلی کلی، چشمه پهن، چشمه رشید، علی آباد وسطی، علی آباد علیا و روستای لرینی) کردند.

وی افزود: با وجود بخش های متعدد روستایی در اطراف شهرستان و هزینه های بسیار بالای ساخت کتابخانه در مناطق مختلف روستایی، وجود یک کتابخانه سیار امری ضروری است که در اسرع وقت با همت مسوولان تحقق یابد تا در جهت گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق محروم و کم برخوردار شاهد ارائه خدمات این کتابخانه ها باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان، گفت: در راستای اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی و تاثیر آن بر توسعه و بهبود فرهنگ عمومی جامعه، اقتصاد، روابط فردی، اجتماعی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی«کتابخانه سیار» در 6 روستای شهرستان سیروان توسط جوانان هلال احمر

راه اندازی«کتابخانه سیار» در 6 روستای شهرستان سیروان توسط جوانان هلال احمر