مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-18اجتماعي

دیار عالمان و بزرگان مصمم در مسیر دانایی و توانایی


بردخون با پیشینه تاریخی و فرهنگی درخشان همواره از جایگاه مهم و تأثیرگذاری در استان و کشور برخوردار بوده و فرزندان این دیار گهرخیز چون ستاره ای روشن در آسمان بیکران کشور ایران می درخشند و با این باور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، بخش بردخون با جمعیت بیش از 12 هزار نفر در 45 کیلومتری مرکز شهرستان و 135 کلیومتری مرکز استان واقع شده و بیش از دو هزار و 500 دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

بردخون با پیشینه تاریخی و فرهنگی درخشان همواره از جایگاه مهم و تأثیرگذاری در استان و کشور برخوردار بوده و فرزندان این دیار گهرخیز چون ستاره ای روشن در آسمان بیکران کشور ایران می درخشند و با این باور، دانش آموزان منطقه برای فتح قله های موفقیت از همه داشته ها و ظرفیت ها استفاده می کنند.

امسال که سال تحصیلی را متفاوت از گذشته آغاز کرده ایم، مدیران، مسؤولان، خانواده ها و دانش آموزان به سهم خود تلاش کرده اند تا خطرات را کاهش دهند و سنگر علم و تحصیل، تعطیل نشود و همچنان فعال و پرجنب و جوش در مسیر دانایی و توانایی گام بردارد.

معلمان در جایگاه انبیا نشسته اند امام جمعه بردخون با تقدیر از مدافعان سلامت و افسران دانایی گفت: دانش آموزان امانتی ارزشمند در دست معلمان هستند و معلمان نیز در جایگاه انبیاء نشسته اند و گفتار، رفتار و اعمالشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیار عالمان و بزرگان مصمم در مسیر دانایی و توانایی

دیار عالمان و بزرگان مصمم در مسیر دانایی و توانایی