مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-18فناوري

تامین امنیت دانش آموزان در فضای مجازی با بسته «شاد»


مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد از تامین امنیت دانش‎آموزان با ارائه بسته های ارزان قیمت «شاد» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا پاکدل، مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد با اشاره به این که در مجموع پنج روستای استان یزد با 75 دانش آموز از فضای مجازی و اینترنت محروم هستند، گفت: آمار بسیار کمی در یزد از دسترسی به اینترنت محروم هستند و این در حالی است که 95 روستا از 1127 روستای یزد جمعیت بالای 100 خانوار دارند.

وی افزود: هر چند اداره کل فناوری اطلاعات موظف به ایجاد دسترسی اینترنت پرسرعت برای 95 روستای استان با جمعیت بیش از 100 خانوار بوده اما چندین برابر بیشتر از میزان مقرر، دسترسی ایجاد شده و اکنون 560 روستای استان به اینترنت پرسرعت متصل هستند.

پاکدل با بیان این که بنا به اعلام اداره کل اموزش و پرورش، کلاس های مدارس با جمعیت کمتر از 100 نفر به صورت حضوری برگزار می شوند، گفت: مشکل دسترسی نداشتن به اینترنت در این مدارس روستایی نیز بسیار حاد نیست و به دنبال ایجاد دسترسی برای این مدارس نیز هستیم.

وی در مورد مشکل برخی از خانواده ها برای خرید بسته های اینترنتی دانش آموزان، اظهار کرد: با وجود این که بعضاً هزینه های ثبت نام مدارس کم و هزینه ها جابجا شده، علاوه بر آن نیز بستر شاد، بستری رایگان برای استفاده همه دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت دانش آموزان در فضای مجازی با بسته «شاد»

تامین امنیت دانش آموزان در فضای مجازی با بسته «شاد»