مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-18اقتصادي

پیش بینی فعالیت اینترنتی 80 درصد مشاغل با تداوم کرونا


یک فعال حوزه کار با تاکید بر لزوم فرهنگسازی برای استفاده از اینترنت در روزهای کرونا، گفت: با توجه به تداوم شیوع کرونا پیش بینی می شود بیش از 80 درصد مشاغل موجود به شکل الکترونیکی و غیرحضوری ادامه فعالیت بدهند.

- علی اصلانی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص ارزیابی مشاغل قابل راه اندازی در ایام کرونا اظهار کرد: معتقدم اگر بسیاری از مشاغل را دورکار کنیم هم کارها بهتر پیش می رود و هم هزینه های دولت کاهش می یابد.

در بحث وام و بیمه بیکاری کرونا اتفاقی که افتاد این بود که کارگران و متقاضیان به جای مراجعه حضوری به ادارات کار از خانه بدون کمترین هزینه یا اتلاف وقت به سایت مراجعه و ثبت نام کردند.

ادامه فعالیت مشاغل دولتی و کارهای اداری به شکل اینترنتی وی ادامه داد: در حال حاضر 70 درصد مردم گوشی هوشمند دارند و از طریق آن می توانند بسیاری از کارهای خود را غیرحضوری انجام بدهند مثلا قبوض آب و برق خود را اینترنتی پرداخت کنند یا خدمات بانکی دریافت کنند.

آن دسته مشاغل دولتی و اداری هم که امکان فعالیتشان به شکل اینترنتی وجود دارد می توانند در این شرایط گسترش یابند.

این فعال حوزه کار افزود: شغل هایی مثل نویسندگی، ویراستاری، ترجمه یا خبرنگاری نمونه ای از مشاغلی هستند که نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می توانند از طریق ارتباط تلفنی و مجازی به راحتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی فعالیت اینترنتی 80 درصد مشاغل با تداوم کرونا

پیش بینی فعالیت اینترنتی 80 درصد مشاغل با تداوم کرونا