مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-18حوادث

کشف 3 تن و 732 کیلو مواد مخدر و دستگیری دو سوداگر مرگ در ایرانشهر


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان ایرانشهر و کشف 3 تن و 732 کیلو انواع مواد افیونی و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام یک سری اقدامات تخصصی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی، عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با 2 دستگاه وانت تویوتا و 2 دستگاه سواری پژو 405 در حال جابه جایی محموله بزرگ مواد مخدر در محور خاش به ایرانشهر بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ با مشاهده مأموران به سمت خودروهای پلیس تیراندازی و با سرعت به سمت یکی از مسیرهای فرعی تغییر مسیر دادند که پس از طی مسافتی با تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 تن و 732 کیلو مواد مخدر و دستگیری دو سوداگر مرگ در ایرانشهر

کشف 3 تن و 732 کیلو مواد مخدر و دستگیری دو سوداگر مرگ در ایرانشهر