مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-18اقتصادي

قیمت مصوب تخم مرغ شانه ای 26 هزار تومان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کاظم خاوازی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه بین وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی با موضوع تولید و توزیع کود های فسفاته گفت: - وزیر جهاد کشاورزی قیمت تخم مرغ در درب مرغداری را 12000 تومان و برای مصرف کننده را 14500 تومان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کاظم خاوازی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه بین وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی با موضوع تولید و توزیع کود های فسفاته گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده، قیمت تخم مرغ از درب مرغداری هر کیلو 12 هزار تومان، قیمت برای مصرف کننده هر کیلو 14500 تومان و عوارض صادراتی به ازاء هر کیلو 2500 تومان تعیین شد؛ بنابراین قیمت هر شانه تخم مرغ 1800 گرمی برای مصرف کننده حدود 26 هزارتومان خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده، در روز های پیش رو، قیمت تخم مرغ کاهش قابل توجهی می یابد.

خاوازی افزود: تولید تخم مرغ در کشور به اندازه کافی داریم و سالانه یک میلیون و 30 هزار تن تخم مرغ در کشور تولید می شود که 60 هزار تن آن مازاد بر مصرف داخلی است.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر، تقاضای صادرات زیاد بوده و صادرات بی رویه بازار تخم مرغ را به هم ریخته و موجب افزایش قیمت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مصوب تخم مرغ شانه ای 26 هزار تومان شد

قیمت مصوب تخم مرغ شانه ای 26 هزار تومان شد