مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-18پزشكي

آغاز مطالعات درمان کرونا در ایران


معاون پژوهش و فناوری وزارت بهداشت گفت: سازمان بهداشت جهانی از همه کشورها از جمله ایران دعوت کرد تا مطالعات را توسعه دهند ، در ایران نیز تیم درمانی خاص کرونا ایجاد شده و همه مراحل قانونی و مجوز اخلاقی برای فعالیت این تیم اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ به نقل از ایسنا، معاون پژوهش و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه پرداختن به صلح می تواند ایجاد همه گیری ها را در دنیا کنترل کند، گفت: در این شرایط تنها صلح و مفاهمه است که می تواند نجات بخش ملت ها و مردم باشد.

رضا ملک زاده پنج شنبه 27 شهریور در نشست مقدماتی دومین همایش بین المللی سلامت برای صلح در شیراز که به صورت وبینار برگزار شد با بیان اینکه ابتلای یک میلیارد نفر به بیماری کرونا در شرایطی فعلی دور از ذهن نیست، تاکید کرد: مهمترین علت به وجود آمدن همه گیری ها کاهش تنوع زیستی است لذا با احترام به آموزه های زیست محیطی می توان جلوی همه گیری ها را گرفت.

او همچنین با بیان اینکه احتمالا350 میلیون نفر در پی ابتلا به این بیماری نیاز به بستری پیدا کنند، افزود:شاید تا یکسال آینده واکسن قابل اعتماد کرونا در جامعه توزیع نشود و همه کشورها را هم درگیر این موضوع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات درمان کرونا در ایران

آغاز مطالعات درمان کرونا در ایران