مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-18بين الملل

بایدن: کوچک شمردن تهدید کرونا از سوی ترامپ دست کمی از اقدام مجرمانه ندارد


نامزد حزب دموکرات در یک تجمع انتخاباتی، ضمن «بی مسئولیت» خواندن دولت ترامپ و درخواست برای کناره گیری وی، گفت کوچک شمردن همه گیری کرونا از سوی رییس جمهور آمریکا دست کمی از اقدام مجرمانه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهور ماه نوامبر آمریکا بار دیگر از عملکرد به آن اذعان کرد، گفت: او می دانست و کاری انجام نداد.

این دست کمی از اقدام مجرمانه ندارد.

هرگز فکر نمی کردم شاهد چنین دولت کاملاً غیرمسئولی باشم.

بایدن در این نشست همچنین به ادعای تلاش برای مداخله در انتخابات آمریکا پرداخت و از روسیه با عنوان یک حریف یاد کرد و مدعی شد آن ها در صورت مداخله در انتخابات، متحمل هزینه اقتصادی خواهند شد.

رییس جمهور آمریکا هم که به هر نحوی در پی افزایش بهبود محبوبیت رو به کاهش خود در میان آمریکایی ها پیش از فرا رسیدن موعد انتخابات ریاست جمهوری است، بامداد جمعه  در جمع هواداران خود در ایالت ویسکانسین با لحنی توهین آمیز و صحبت های به دور از آداب سیاسی و دیپلماتیک، نانسی پلوسی رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا را دیوانه تر از ساس توصیف کرد و درباره جو بایدن، رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: او حتی نمی داند که زنده است! رییس جمهور آمریکا همچنین برنی سندرز سناتور دموکرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: کوچک شمردن تهدید کرونا از سوی ترامپ دست کمی از اقدام مجرمانه ندارد

بایدن: کوچک شمردن تهدید کرونا از سوی ترامپ دست کمی از اقدام مجرمانه ندارد