مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-18بين الملل

ادعای ترامپ در مور دستورش برای پاسخ «هزار برابری» به ایران


ترامپ با طرح این تهدید علیه ایران که «ما ضربه ای هزار برابر سخت تر از چیزی که تا الان به آنها زده ایم، وارد خواهیم کرد»، مدعی شد «دستورهای مکتوب» خود در این باره را به مقامات و دستگاه های مربوطه داده است.

- ترامپ با طرح این تهدید علیه ایران که ما ضربه ای هزار برابر سخت تر از چیزی که تا الان به آنها زده ایم، وارد خواهیم کرد ، مدعی شد دستورهای مکتوب خود در این باره را به مقامات و دستگاه های مربوطه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، رییس جمهور ایالات متحده مدعی است که دستورات مکتوب برای دادن پاسخ هزار برابر شدیدتر به هرگونه عملیات ایران علیه نیروها یا منافع آمریکا را ابلاغ کرده است.

دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده که به هر نحوی در پی بهبود محبوبیت رو به کاهش خود در میان آمریکایی ها پیش از فرا رسیدن موعد انتخابات ریاست جمهوری است، بامداد امروز (جمعه) دوباره به تهدید ایران آنهم بر مبنای گزارش ها و اطلاعات غلط پرداخت.

ترامپ طی سخنرانی در جمع هواداران خود در ایالت ویسکانسین، در واکنش به برخی گزارش ها مبنی بر تصمیم ایران برای گرفتن انتقام ترور جنایتکارانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران تهدید کرد: ما ضربه ای هزار برابر سخت تر از چیزی که تا الان به آنها زده ایم، وارد خواهیم کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ترامپ در مور دستورش برای پاسخ «هزار برابری» به ایران

ادعای ترامپ در مور دستورش برای پاسخ «هزار برابری» به ایران