مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 20:252020-09-17اجتماعي

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش


مهلت ثبت نام برای شرکت در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال 99 که از ظهر روز پنجشنبه 20 شهریور از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده بود فردا شنبه 29 شهریور ماه به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور، کارت شرکت در آزمون ششم آبان ماه قابل دریافت بوده و این آزمون در تاریخ نهم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

طبق اعلام وزیر آموزش و پرورش، 28 هزار مجوز از طریق ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و در قالب آزمون استخدامی اخذ شده است که در این میان 8000 مجوز جذب مربوط به مربی امور تربیتی است که کم سابقه است.

شرایط اختصاصی استخدام در وزارت آموزش و پرورشطی دوره یک ساله مهارت آموزی توسط پذیرفته شدگان با رعایت شرایط و ضوابط ذیل:- به استناد مجوز شماره 93167 تاریخ 31 اردیبهشت 99 و 151610 تاریخ 27 خرداد 98 و 160491 مورخ اول تیر 1398 سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان استخدام پیمانی مشاغل آموزشی در آموزش و پرورش، ملزم به گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی (این دوره شامل مجموعه‌ای از دروس تربیتی، تخصصی و کارورزی نظری و مهارتی است) هستند که برای دانش آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی و حوزوی پذیرفته شده در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش، برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش