مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 18:202020-09-17پزشكي

مدیریت بیماری کرونا جز با تلاش جمعی امکان پذیر نبود


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیماری کرونا جز با همدلی، هماهنگی و همکاری بین تمامی حوزه ها و مجموعه حاکمیت مدیریت نمی شد و مدیریت بیماری تاکنون بخاطر تلاش جمعی بوده است.

- قاسم جان بابایی، پنج شنبه شب 27 شهریور در نشست بررسی وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان مرزی نهبندان افزود: بیماری کرونا تنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مدیریت نشد؛ بلکه روسای سازمان ها، استانداران، فرمانداران، خیرین و مردم همه کمک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به پراکندگی و گسترده بودن خراسان جنوبی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به دلیل داشتن شهرهای کوچک، اما پراکنده و گسترده مقداری مظلوم واقع شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: پراکندگی جمعیت و گسترده بودن شهرستان ها، اداره کردن دانشگاه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را با مشکل مواجه می کند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تنها مرکزی است که به جز مرکز استان که دارای جمعیت بالا است، مابقی شهرستان های دارای جمعیت پایین اما پراکندگی بالا را پوشش می دهد.

جان بابایی افزود: از آنجایی که رییس دانشگاه علوم پزشکی باید پاسخگوی نیاز مردم منطقه باشد، اما علاوه بر گسترده بودن استان، کمبودهایی نیز وجود دارد که نیاز به توجه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بیماری کرونا جز با تلاش جمعی امکان پذیر نبود

مدیریت بیماری کرونا جز با تلاش جمعی امکان پذیر نبود