مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-17سياسي

وبینار بررسی نقش عاشورایی زنان در نهضت حسینی برگزار می شود


نشست مجازی «جایگاه بانوان در قیام کربلا و بررسی نقش عاشورایی زنان در نهضت حسینی» به زبان اردو در پیشاور با حضور اساتید دو کشور ایران و پاکستان به زبان اردو برگزار می شود.

- نشست مجازی جایگاه بانوان در قیام کربلا و بررسی نقش عاشورایی زنان در نهضت حسینی  به زبان اردو در پیشاور با حضور اساتید دو کشور ایران و پاکستان به زبان اردو برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مجازی جایگاه بانوان در قیام کربلا و بررسی نقش عاشورایی زنان در نهضت حسینی به همت وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پیشاور و با همکاری اداره توسعه ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور و با حضور اساتید دو کشور ایران و پاکستان به زبان اردو برگزار می گردد.

در این نشست که در تاریخ 29 شهریورماه 99 رأس ساعت 14 به وقت تهران به صورت وبیناری برگزار می شود، فرزانه اعظم لطفی مؤلف و محقق زبان و ادبیات اردو و عضو هیأت علمی دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران، از کشورمان و کنیز فاطمه؛ رییس اسبق دانشکده اقتصاد زنان دانشگاه پیشاور، بشری فرخ؛ رییس انجمن ادبی کاروان حوا، روبینه معین؛ رییس شاخه بانوان منهاج القرآن پیشاور، آسیه بنی حسن علوی؛ استاد زبان فارسی و پژوهشگر مذهبی، بسمینه سراج؛ ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار بررسی نقش عاشورایی زنان در نهضت حسینی برگزار می شود

وبینار بررسی نقش عاشورایی زنان در نهضت حسینی برگزار می شود