مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-17دانش

آشنایی با نرم افزار اسپن پلاس و کاربردهای آن


انجمن علمی دانشکده مهندسی شیمی و نفت (انجمن کیمیا) دانشگاه صنعتی شریف، کارگاه آشنایی با نرم افزار اسپن پلاس aspen plus و کاربردهای آن را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشکده مهندسی شیمی و نفت (انجمن کیمیا) دانشگاه صنعتی شریف، کارگاه آشنایی با نرم افزار "اسپن پلاس aspen plus و کاربردهای آن" را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، یکی از بهترین روش های مطالعه فرآیندهای شیمیایی، شبیه سازی آن ها است که عموما شبیه سازی ها با نرم افزارهای کامپیوتری اجرا می شوند.

نرم افزار Aspen Plus یکی از جامع ترین نرم افزارهای موجود در زمینه شبیه سازی فرآیندهای شیمیایی است چرا که بانک اطلاعاتی بسیار قوی از ترکیبات، خواص و مدل های فرآیندی در اختیار دارد و عملا یک مهندس با استفاده از این ابزار کامپیوتری به راحتی می تواند فرآیندهای شیمیایی را شبیه سازی و مطالعه کند.

اسپن پلاس قدرتمندترین نرم افزار در زمینه طراحی، اجرا، بهینه سازی امکانات تولید سودآور و ایمن و شبیه سازی واحدهای فرآیندی، نیروگاهی و مخازن طبیعی نفت و گاز است.

نقطه قوتی که این نرم افزار را نسبت به سایر نرم افزارها متمایز می­کند قابلیت شبیه سازی سیستم های پلیمری و همچنین مجموعه ای از ابزارها را برای ساخت و بهینه سازی مدل های پردازشی شامل ویژگی های فیزیکی، فرآیندهای گازها جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با نرم افزار اسپن پلاس و کاربردهای آن

آشنایی با نرم افزار اسپن پلاس و کاربردهای آن