مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-17پزشكي

صلح نجات بخش ملت ها در برابر کروناست/آغاز مطالعات درمان کرونا در کشور


معاون پژوهش و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه پرداختن به صلح می تواند ایجاد همه گیری ها را در دنیا کنترل کند، گفت: در این شرایط تنها صلح و مفاهمه است که می تواند نجات بخش ملت ها و مردم باشد.

- رضا ملک زاده پنج شنبه 27 شهریور در نشست مقدماتی دومین همایش بین المللی سلامت برای صلح در شیراز که به صورت وبینار برگزار شد با بیان اینکه ابتلای یک میلیارد نفر به بیماری کرونا در شرایطی فعلی دور از ذهن نیست، تاکید کرد: مهمترین علت به وجود آمدن همه گیری ها کاهش تنوع زیستی است لذا با احترام به آموزه های زیست محیطی می توان جلوی همه گیری ها را گرفت.

او همچنین با بیان اینکه احتمالا350 میلیون نفر در پی ابتلا به این بیماری نیاز به بستری پیدا کنند، افزود:شاید تا یکسال آینده واکسن قابل اعتماد کرونا در جامعه توزیع نشود و همه کشورها را هم درگیر این موضوع کند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اژن نکته که بیماری کووید 19 ثابت کرد که در شرایط کنونی باید بیشتر به صلح و آزادی خواهی فکر کنیم، در توجیه چرایی این گفته عنوان کرد: امسال سال تحول آفرین در قرن 21 است و همه گیری کرونا نژاد پرستی را به شکل عریان در امریکا نشان داده و مشاهده کردیم که یک فرد سیاه پوست چگونه در جلوی چشم همگان کشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح نجات بخش ملت ها در برابر کروناست/آغاز مطالعات درمان کرونا در کشور

صلح نجات بخش ملت ها در برابر کروناست/آغاز مطالعات درمان کرونا در کشور