مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-15سياسي

گزارش مدیرکل سیاسی وزارت کشور از آخرین جلسه کمیسیون ماده 10 قانون احزاب


مدیرکل سیاسی وزارت کشور علت عدم تشکیل جلسات کمیسیون ماده 10 قانون احزاب طب 3 ماه قبل را عدم معرفی اعضای حقوقی توسط مجلس عنوان کرد و گفت: با معرفی آقایان شریعتی نیاسر و حدادی به عنوان اعضای حقوقی و نمایندگان مجلس به کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، - مدیرکل سیاسی وزارت کشور علت عدم تشکیل جلسات کمیسیون ماده 10 قانون احزاب طب 3 ماه قبل را عدم معرفی اعضای حقوقی توسط مجلس عنوان کرد و گفت: با معرفی آقایان شریعتی نیاسر و حدادی به عنوان اعضای حقوقی و نمایندگان مجلس به کمیسیون ماده 10 قانون احزاب، جلسات این کمیسیون از امروز از سر گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید ملانوری مدیرکل سیاسی وزارت کشور ظهر شنبه در نشستی خبری به ارائه گزارشی از آخرین مباحث و مصوبات کمیسیون ماده 10 قانون احزاب پرداخت و گفت: امروز دومین جلسه کمیسیون ماده 10 را در سال 99 برگزار کردیم.

جلسه قبل دهم اردیبهشت ماه برگزار شد و پس از آن به دلیل آغاز بکار دوره جدید مجلس به دلیل پایان یافتن دوره دو نفر از اعضای حقوقی کمیسیون که از اعضای مجلس هستند تشکیل نشد.

وی با اشاره به معرفی مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و علی حدادی نماینده ساوجبلاغ را به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمیسیون ماده 10 قانون احزاب و اظهار کرد: در جلسه امروز معرفی اعضای جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مدیرکل سیاسی وزارت کشور از آخرین جلسه کمیسیون ماده 10 قانون احزاب

گزارش مدیرکل سیاسی وزارت کشور از آخرین جلسه کمیسیون ماده 10 قانون احزاب