مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-15بين الملل

موج دیگری از شیوع کرونا در اروپا و اعمال محدودیت های جدید


افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در اروپا به تعطیلی کافه ها و الزام به استفاده از ماسک در برخی دیگر از اماکن عمومی منجر شد.

- افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در اروپا به تعطیلی کافه ها و الزام به استفاده از ماسک در برخی دیگر از اماکن عمومی منجر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 برنامه های تعطیلات تابستانی را در بیشتر کشورهای اروپایی مختل کرده است به گونه ای که در برخی از کشورها مقامات به اعمال مجدد محدودیت ها برای مسافران، تعطیلی کافه ها و تفریح گاه های شبانه، ممنوعیت آتش بازی و الزام به استفاده از ماسک در بیشتر اماکن رو آورده اند.

انگلیس، ایتالیا، فرانسه و اسپانیا از کشورهای اروپایی هستند که بیشترین تلفات را از شیوع بیماری کووید-19 گزارش کرده اند و در مجموع حدود 140 هزار نفر در این کشورها بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

علاوه بر کافه ها و جشن های خیابانی، تجمعات بزرگ خانوادگی منبع شیوع جدید بیماری کووید-19 در چندین کشور اروپایی اعلام شده است.

برخی از شدیدترین ممنوعیت ها در اسپانیا اعمال شده که طبق آمار در حدود 14 روز گذشته تقریبا 50 هزار مورد ابتلا به بیماری کووید-19 را داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج دیگری از شیوع کرونا در اروپا و اعمال محدودیت های جدید

موج دیگری از شیوع کرونا در اروپا و اعمال محدودیت های جدید