مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-15سياسي

دولت گام های عملی و کارآمد در زمینه نظارت بر قیمت ها بردارد


اعضای شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان تاکید کردند: انتظار می رود دولت گام های عملی و کارآمد در زمینه توزیع کالاها، کنترل و نظارت بر قیمت ها و مقابله با گران فروشی بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان به ریاست سید محمد صادق خرازی دبیر کل حزب و با حضور مجید فراهانی رییس شورای مرکزی و سایر اعضای شورای مرکزی به صورت مجازی برگزار شد.

مرور اخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی پیرامون انفجار بندر بیروت ، مشکل تأمین آب غیزانیه و گران فروشی صنایع لبنی و اپراتورها از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بود.

در ابتدای این جلسه صادق خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان به تحلیل انفجار مهیب بندر بیروت در لبنان پرداخت و ضمن ابزار تأسف از این اتفاق ناگوار، از مواضع هوشمندانه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تقدیر و تأکید کرد: همان طور که سید حسن نصرالله پیش بینی کردند با درایت حزب الله و مسئولان لبنانی، لبنان از این شرایط سخت به سلامت عبور خواهد کرد و از تهدیدها، فرصت خواهد ساخت.

در ادامه این جلسه مشکل تأمین آب غیزانیه مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای شورای سیاست گذاری تأکید کردند به رغم وعده مسئولین دولتی و استاندار خوزستان برای حل مشکل تأمین آب غیزانیه و اتمام زمان تعیین شده توسط آن ها، بحران آب غیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت گام های عملی و کارآمد در زمینه نظارت بر قیمت ها بردارد

دولت گام های عملی و کارآمد در زمینه نظارت بر قیمت ها بردارد