مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-15بين الملل

عبدالباری عطوان: توافق اسراییل و امارات اوج خیانت است


معمولا کشورها زمانی توافقنامه های صلح را با دشمنانشان امضا می کنند که جنگ یا تنشی رخ داده باشد حالا سوال این است آیا امارات در حال جنگ با اسراییل بوده است و یا پیشتر جنگ هایی را علیه آن انجام داده و ما از آن بی اطلاع هستیم که با اسراییل توافقنامه صلح .

- "معمولا کشورها زمانی توافقنامه های صلح را با دشمنانشان امضا می کنند که جنگ یا تنشی رخ داده باشد حالا سوال این است آیا امارات در حال جنگ با اسراییل بوده است و یا پیشتر جنگ هایی را علیه آن انجام داده و ما از آن بی اطلاع هستیم که با اسراییل توافقنامه صلح امضا کرده است؟ این توافق اوج خیانت است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبد الباری عطوان، سردبیر و تحلیلگر سرشناس روزنامه رأی الیوم در یادداشتی درباره توافق اخیر رژیم صهیونیستی و امارات نوشت: توافق عادی سازی که تحت نظارت آمریکا میان امارات و اسراییل حاصل شد، مانند تمامی توافقنامه ها و معاهدات گذشته با مصر، اردن و سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف)، اوج خیانت است.

این دردآور است که برخی دنبال توجیه این توافق هستند و آن را تاریخی میخوانند و مدعی اند بیانگر یک دوره جدید برای جهان عرب است.

آیا فروش فلسطین برای اجرای طرح معامله قرن، چشم پوشی از قدس و مسجدالأقصی و خروج از تمامی اصول عربی و اسلامی روز تاریخی است؟ آیا تاجگذاری اسراییل توسط رهبر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالباری عطوان: توافق اسراییل و امارات اوج خیانت است

عبدالباری عطوان: توافق اسراییل و امارات اوج خیانت است