مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-15اقتصادي

سه نوع گیربکس جدید تولید آزمایشی می شوند


شرکت نیرومحرکه که از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می رود، اعلام کرد با اتکا به توان داخل و دانش مهندسان کشور، موفق شده است تا سه نوع گیربکس دستی و اتوماتیک را طراحی و به مرحله تولید آزمایشی برساند.

- شرکت نیرومحرکه که از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می رود، اعلام کرد با اتکا به توان داخل و دانش مهندسان کشور، موفق شده است تا سه نوع گیربکس دستی و اتوماتیک را طراحی و به مرحله تولید آزمایشی برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود اسماعیل پور- مدیر عامل شرکت نیرومحرکه- با اشاره به برنامه تولید شرکت نیرو محرکه در سال جاری اظهار کرد: این شرکت با هدف توسعه قوای محرکه و عرضه محصولات اتوماتیک توسط گروه صنعتی ایران خودرو، تولید محصولات جدیدی از جمله گیربکس شش دنده دستی، گیربکس شش دنده اتوماتیک AMT، گیربکس شش دنده اتوماتیک AT و گیربکس شش دنده اتوماتیک DCT را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: گروه صنعتی نیرو محرکه با اتکا به دانش طراحی، فناوری، نوآوری و ساخت انواع گیربکس دستی و اتوماتیک خودرو، انواع موتورسیکلت به ویژه برقی، قطعات قوای محرکه و ارائه خدمات صنعتی و آموزشی به دنبال ایفای نقش مؤثر در زنجیره تامین صنعت خودرو و خلق ارزش پایدار از طریق فروش داخلی و صادرات برای سهامداران و سایر ذی نفعان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه نوع گیربکس جدید تولید آزمایشی می شوند

سه نوع گیربکس جدید تولید آزمایشی می شوند