مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-15اقتصادي

کنترلر بومی سازی شده ایربگ به تولید انبوه رسید


بزرگترین و پیشرفته ترین قطعه ساز کشور با شروع تحریم ها و قطع ارتباط با شرکای تجاری اقدام به تولید داخل ایربگ خودروهای سواری کرد تا کشور را از وابستگی برای تامین این قطعه هایتک مبرا سازد.

- بزرگترین و پیشرفته‌ترین قطعه‌ساز کشور با شروع تحریم‌ها و قطع ارتباط با شرکای تجاری اقدام به تولید داخل ایربگ خودروهای سواری کرد تا کشور را از وابستگی برای تامین این قطعه هایتک مبرا سازد.

در ابتدا نمونه اولیه تولید و به جهت اهمیت بالای آن در بحث ایمنی تست های لازم انجام شد و سرانجام در سالی که با عنوان جهش تولید مزین شده است به تولید انبوه رسید.

ایربگ از دو قسمت اصلی رایانه کیسه هوا (ACU) و مدول کیسه هوا تشکیل شده که در گذشته همه آنها وارداتی بودند و شرکت کروز پس از پنج سال کار تحقیقاتی، انجام آزمایش های متعدد و سرمایه گذاری چشمگیر، بدون کمک از خارج و با تکیه بر دانش و توانمندی مهندسان ایرانی موفق به تولید آن شده است.

این قطعه استراتژیک علاوه بر طراحی سخت افزار که در خودروهای متفاوت یکسان است، مستلزم اجرای مرحله به مرحله یک نرم افزار چندین هزار خطی است و پس از طی مراحل تست، در گام نخست با تیراژ 500 عدد کنترلر ایربگ در روز به تولید انبوه رسید و تیراژ تولیدی آن در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترلر بومی سازی شده ایربگ به تولید انبوه رسید

کنترلر بومی سازی شده ایربگ به تولید انبوه رسید