مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-15سياسي

جلسات کمیسیون ماده 10 احزاب با حضور 2 نماینده مجلس از سر گرفته شد


با توجه به اینکه مجلس هفته گذشته، نمایندگان خود را برای عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب معرفی کرد، جلسات این کمیسیون از امروز از سر گرفته شد و اولین دستورجلسه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، یوسف ملانوری، مدیرکل سیاسی وزارت کشور پیش از ظهر امروز (شنبه 25 مرداد) در تشریح آخرین مصوبات کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: با توجه به اینکه دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیسیون ماده 10 احزاب هستند و دوره نمایندگی این افراد به پایان رسیده بود، جلسات این کمیسیون حدنصاب نداشت و جلسات برگزار نمی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس هفته گذشته، نمایندگان خود را برای عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب معرفی کرد، جلسات این کمیسیون از امروز از سر گرفته شد و اولین دستور جلسه، معرفی دو نماینده مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب بود.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب ادامه داد: دستور کار دوم، ارائه گزارش عملکرد کمیسیون در سال گذشته بود که قبلاً هم این را به اعضاء ارائه کرده بودیم.

ملانوری با بیان اینکه در سال گذشته در مقایسه با دوره قبل تعداد جلسات کمیسیون ماده 10 احزاب رشد 11/7 داشته، افزود: مصوبات این کمیسیون هم رشد بیش از 100 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات کمیسیون ماده 10 احزاب با حضور 2 نماینده مجلس از سر گرفته شد

جلسات کمیسیون ماده 10 احزاب با حضور 2 نماینده مجلس از سر گرفته شد