مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-15اقتصادي

34 کیلومتر از پروژه زنجان - بیجار به بهره برداری می رسد


مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به برنامه ریزی انجام شده برای بهره برداری از بخشی از پروژه باند دوم محور زنجان - بیجار در سال جاری اشاره کرد و گفت: - مسعود بیات منش امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پروژه های راه سازی به منظور افزایش رفاه حال مردم زنجان انجام می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به دو پروژه راه سازی در استان بیان کرد: یکی از این پروژه ها، باند دوم احداث باند دوم محور زنجان به بیجار است.

وی از بهره برداری از بخشی از باند دوم احداث باند دوم محور زنجان به بیجار در سال جاری خبر داد و گفت: حدفاصل مرکز استان و شهر زرین آباد، مرکز شهرستان ایجرود به طول 34 کیلومتر در این بازه زمانی به بهره برداری می رسد.

بیات منش پروژه مذکور را پروژه منتخب سفر رییس جمهور به استان زنجان در سال 1393 خواند و افزود: این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 87 درصدی داشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به پروژه قطعات یک و 2 باند دوم کبودرآهنگ-قیدار-سلطانیه در طرح احداث باند دوم کبودرآهنگ-قیدار-سلطانیه اشاره کرد و افزود: این پروژه از سال 1389 پیمان سپاری شده و هم اکنون در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه این پروژه قسمتی از کریدور ارتباطی جنوب به شمال غرب کشور است، افزود: افتتاح این پروژه مسیر ارتباطی استان های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 کیلومتر از پروژه زنجان - بیجار به بهره برداری می رسد

34 کیلومتر از پروژه زنجان - بیجار به بهره برداری می رسد