مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-15سياسي

رفع مشکلات نهاد کتابخانه های عمومی از اولویت های فرهنگی مجلس یازدهم است


نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل و کارکنان کتابخانه های عمومی استان کردستان بر لزوم حل مشکلات نهاد کتابخانه های عمومی کشور تاکید کرد و گفت: - نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی: رفع مشکلات نهاد کتابخانه های عمومی از اولویت های فرهنگی مجلس یازدهم است ایسنا/کردستان نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل و کارکنان کتابخانه های عمومی استان کردستان بر لزوم حل مشکلات نهاد کتابخانه های عمومی کشور تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات این نهاد فرهنگی از اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس است.

محسن فتحی در دیدار با مدیرکل و کارکنان کتابخانه های عمومی استان کردستان در این دیدار، حمایت از نهاد کتابخانه های عمومی را ضروری عنوان کرد و افزود: ارتقای سرانه مطالعه که از ملزومات توسعه فرهنگی است با حمایت از نهاد کتابخانه های عمومی میسر می شود.

وی بیان کرد: این مجموعه فرهنگی با ترویج فرهنگ مطالعه نقش بسیار مهمی را در ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه و در نتیجه توسعه کشور ایفا می کند.

فتحی با اشاره به مشکلات و دغدغه های نهاد کتابخانه های عمومی در زمینه اعتبارات و حق و حقوق کارکنان و کتابداران تصریح کرد: رفع موانع قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات نهاد کتابخانه های عمومی از اولویت های فرهنگی مجلس یازدهم است

رفع مشکلات نهاد کتابخانه های عمومی از اولویت های فرهنگی مجلس یازدهم است