مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-15سياسي

نتیجه کارشناسی آتش سوزی مقبره «استر و مردخای» در حال بررسی است


دادستان عمومی و انقلاب استان همدان اعلام کرد: نتیجه کارشناسی آتش سوزی مقبره «استر و مردخای» اعلام شده و توسط بازپرس پرونده در حال بررسی است.

- نتیجه کارشناسی آتش سوزی مقبره استر و مردخای در حال بررسی است ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب استان همدان اعلام کرد: نتیجه کارشناسی آتش سوزی مقبره استر و مردخای اعلام شده و توسط بازپرس پرونده در حال بررسی است.

حسن خانجانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح خبر بیان کرد: پس از اعلام نظر کارشناسی آتش سوزی مقبره استر و مردخای بازپرس پرونده موضوع را بررسی می کند و دستوراتی به نیروی انتظامی داده که اقداماتی انجام شود تا تصمیم گیری نهایی را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: نظر کارشناسی این است که آتش سوزی داخلی است که البته این نظر قابل اعتراض بوده و در مرحله بررسی قرار دارد تا جزییات مشخص شود، به عبارت دیگر آتش سوزی از داخل ساختمان آغاز شده و اینکه توسط چه کسی بوده در حال بررسی است.

خانجانی درباره انتشار خبری مبنی بر اینکه آتش سوزی مقبره استر و مردخای توسط فرد نفوذی اتفاق افتاده است ، گفت: کلمه نفوذی توسط منبع منتشرکننده خبر اضافه شده است و نتیجه نهایی طی هفته های آینده اعلام می شود.

دادستان همدان در ادامه درباره پرونده تیراندازی به نوجوان 14 ساله در حفاری غیرمجاز در قهاوند که چند روز قبل اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه کارشناسی آتش سوزی مقبره «استر و مردخای» در حال بررسی است

نتیجه کارشناسی آتش سوزی مقبره «استر و مردخای» در حال بررسی است