مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-15اقتصادي

دانش آموزان یتیم ممتاز جنوب استان تحت پوشش پتروشیمی نوری قرار گرفتند


برای سومین سال متوالی با اجرای طرح حمایت از فرزندان آسمانی پتروشیمی نوری دانش آموزان یتیم ممتاز جامعه پیرامونی خود را تحت پوشش قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، برای سومین سال متوالی با اجرای طرح حمایت از فرزندان آسمانی پتروشیمی نوری دانش آموزان یتیم ممتاز جامعه پیرامونی خود را تحت پوشش قرار داد.

شرکت پتروشیمی نوری در راستای انجام مسؤولیت اجتماعی خود، به صورت داوطلبانه با اجرای طرح حمایت از فرزندان آسمانی، در سومین سال متوالی، 145 نفر دانش آموز یتیم ممتاز (شامل 62 پسر و 83 دختر) از شهرستان های عسلویه، جم، کنگان و دیر را با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال تحت حمایت خود قرار داد.

حمایت های صورت گرفته برای فرزندان آسمانی(ایتام ممتاز) در این طرح، شامل شش حوزه پاداش تحصیلی و افتخارآفرینی، برگزاری آیین تجلیل، اهداء بسته های لوازم التحریر، برگزاری کلاس ها و آزمون های تقویتی، خرید البسه مناسب، مشاوره تحصیلی و راهکارهای زندگی سالم است که در سال جاری برخی از این موارد با توجه به وضعیت کنونی بیماری کرونا ، به صورت متناسب با شرایط پیشگیرانه انجام گرفته است.

طرح بزرگ حمایت و تجلیل از فرزندان آسمانی توسط پتروشیمی نوری با همکاری کمیته امداد امام خمینی( ره) استان بوشهر به صورت سالانه و با هدف توانمندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان یتیم ممتاز جنوب استان تحت پوشش پتروشیمی نوری قرار گرفتند

دانش آموزان یتیم ممتاز جنوب استان تحت پوشش پتروشیمی نوری قرار گرفتند