مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-15سياسي

لزوم همراهی و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کتابخانه های عمومی


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: متاسفانه با تمام همت و تلاشی که در مجموعه کتابخانه های عمومی انجام می شود ولی این مجموعه با مشکلات قانونی و بودجه ای مواجه است و این مشکلات لزوم همراهی و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در خانه ملت بیش از پیش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی دیدار کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت، جایگاه و برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی کتابخانه های عمومی استان و شهر مشهد به کارکرد کتابخانه های عمومی به عنوان جایگاهی برای رجوع مردم و رفع نیازهای اطلاعاتی، علمی، آموزشی و فرهنگی و اجتماعی جامعه اشاره کرد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: در حال حاضر کتابخانه های عمومی به عنوان دانشگاه مردم در نقاط مختلف استان به ارائه خدمت مشغول هستند و نقش مهمی در توسعه فرهنگی جامعه ایفا می کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه با تمام همت و تلاشی که در مجموعه کتابخانه های عمومی انجام می شود ولی این مجموعه با مشکلات قانونی و بودجه ای مواجه است و این مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همراهی و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کتابخانه های عمومی

لزوم همراهی و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کتابخانه های عمومی