مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-15سياسي

اشراف اطلاعاتی، اساسی ترین راهبرد برای مقابله با قاچاقچیان و اشرار است


معاون هماهنگ کننده فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اشراف اطلاعاتی مرزبانان در مرزها گفت: آمادگی رزمی و آموزش مستمر از ارکان مهم برای تثبیت اقتدار و امنیت در سطح حوزه ماموریتی واحدهای مرزی است.

- معاون هماهنگ کننده فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اشراف اطلاعاتی مرزبانان در مرزها گفت: آمادگی رزمی و آموزش مستمر از ارکان مهم برای تثبیت اقتدار و امنیت در سطح حوزه ماموریتی واحدهای مرزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسن اسدالهی در بازدید از یگان های هنگ مرزی زاهدان در جمع مرزبانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، گفت: مرزهای این خطه از کشور آبیاری شده به خون معظم شهدای مرزبانی نیروی انتظامی است که همه ما بایستی قدردان رشادت ها و ایثارگری های این عزیزان و خانواده های معظم آنان باشیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی ناجا در ادامه بر اشراف اطلاعاتی در مرزها تأکید و اظهارکرد: اشراف اطلاعاتی، شناخت و احاطه کامل به حوزه سرزمینی به عنوان بهترین و اساسی ترین راهبرد در مقابله با قاچاقچیان و اشرار منطقه است که این ویژگی و مولفه های مهم بایستی در مرزبانی ارتقا پیدا کند.

اسدالهی در ادامه به حساسیت خدمت در مناطق مرزی به ویژه استان سیستان و بلوچستان به جهت همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشراف اطلاعاتی، اساسی ترین راهبرد برای مقابله با قاچاقچیان و اشرار است

اشراف اطلاعاتی، اساسی ترین راهبرد برای مقابله با قاچاقچیان و اشرار است