مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-15اقتصادي

جریمه و توقیف 193 دستگاه خودروی فروش میوه با مشارکت پلیس راهور در بندرعباس


مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: با همراهی خوب پلیس راهور در یک ماهه گذشته تاکنون بیش از 193 خودروی فروش میوه در مناطق مختلف شهر توقیف و یا مدارک آن ها ضبط شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: با همراهی خوب پلیس راهور در یک ماهه گذشته تاکنون بیش از 193 خودروی فروش میوه در مناطق مختلف شهر توقیف و یا مدارک آن ها ضبط شده است.

رضا خوشبخت در گفت و گو با ایسنا، افزود: هم افزایی دستگاه های مسئول در حوزه های مختلف می تواند نتایج بخش باشد و مردم نیز از اقدامات پیگیرانه مسئولان در رفع مشکلات موجود در جامعه رضایت بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: اِشغال خیابان ها توسط خودروهای فروش میوه و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران و سایر وسایط نقلیه نوعی تخلف است که راهنمایی و رانندگی با اعمال جریمه متخلفان به یاری شهرداری در رفع سد معبر این خودروها آمده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس همواره بر اساس ماده 55 قانون شهرداری ها اقدام به رفع سد معبر خودروهای فروش میوه می نماید اظهارداشت: حضور پر رنگ راهنمایی و رانندگی در صحنه تخلف میوه فروشان سیار موجب شده تا موضوع پاکسازی خودروهای میوه با سهولت بهتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه و توقیف 193 دستگاه خودروی فروش میوه با مشارکت پلیس راهور در بندرعباس

جریمه و توقیف 193 دستگاه خودروی فروش میوه با مشارکت پلیس راهور در بندرعباس