مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-15بين الملل

روزنامه انگلیسی: آمریکا شکستی تحقیرآمیز در شورای امنیت داشت


مقیاس شکست روز جمعه واشنگتن، حاکی از انزوای ایالات متحده در صحنه جهانی پیش از رویارویی بزرگ دیپلماتیک است.

ایالات متحده با جنگ لفظی ضدایرانی از زمان آماده کردن پیش نویس قطعنامه به امید جذب هواداران بیشتری بود، - اما اصرار آن مبنی بر تحریم نامحدود تسلیحاتی ایران در سازمان ملل، این امر را غیرممکن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ با شکست تحقیرآمیز تلاش های آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت، انزوای این کشور در صحنه جهانی نشان داده شد.

به نقل از گاردین، در حالیکه واشنگتن در پی اقدامات سختگیرانه شدیدتر علیه ایران است، تنها یک کشور برای دادن رای موافق به ایالات متحده پیوست و این انزوای واشنگتن را برجسته تر کرد.

به عبارتی آمریکا شکستی تحقیرآمیز در سازمان ملل متحد متحمل شده، زیرا پیشنهاد وی برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران در شورای امنیت تنها رای جمهوری دومینیکن را به همراه داشت.

در گزارشی که با عنوان ایالات متحده شکست شرم آور را در قبال طرح تحریم تسلیحات ایران دریافت در این روزنامه بریتانیایی درج شده، آمده است: قطعنامه ایالات متحده هرگز در مقابل مخالفت های روسیه و چین تصویب نمی شد و پیشنهاد واشنگتن برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران درواقع نوعی اقدام از سوی دولت دونالد ترامپ برای اقدامات شدیدتر علیه تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه انگلیسی: آمریکا شکستی تحقیرآمیز در شورای امنیت داشت

روزنامه انگلیسی: آمریکا شکستی تحقیرآمیز در شورای امنیت داشت