مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-15اجتماعي

درختکاری در دل قافلان کوه به امید روزهای شیرین غیرکرونایی


در روزگاری که راه کسب روزی برخی افراد از قطع شریان های سبز درختان می گذرد، جوان میانه ای به امید روزهای امیدبخش و غیرکرونایی و در اقدامی خودجوش و تحسین برانگیز، - جشن تولدی برای کاشته شدن نهال آرزوها و خاطره ها در دل قافلان کوه ایسنا/آذربایجان شرقی در روزگاری که راه کسب روزی برخی افراد از قطع شریان های سبز درختان می گذرد، جوان میانه ای به امید روزهای امیدبخش و غیرکرونایی و در اقدامی خودجوش و تحسین برانگیز، نهال "آرزیلار و خاطره لر" را در دل کوه قافلان کاشته است.

قافلان کوه به اندازه اسمش با صلابت و تنها بود، تا این که روزی دو درخت، کوه را از تنهایی درآورده و حالا چندین درخت بر فراز منطقه ای سردسیر که خالی از هر گونه درخت بود، خودنمایی می کند.

اقدام شهروند میانه ای برای کاشت درخت در قافلان کوه، خبری امیدبخش در میان اخبار تلخ کرونایی بوده و سبب شده تا شهروندان دیگری هم مشتاق کاشتن درخت در دل کوه قافلان میانه باشند.

سالار پویان، 31 ساله، نویسنده و عکاس خبری، فعال اجتماعی، فعال محیط زیست و میراث فرهنگی و همچنین دارنده جوایز متعدد و عناوین کشوری در حوزه عکاسی و ادبی بوده که به دلیل تعدد فعالیت های اجتماعی و هنری برای دو سال پیاپی به عنوان جوان نمونه در آذربایجان شرقی انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختکاری در دل قافلان کوه به امید روزهای شیرین غیرکرونایی

درختکاری در دل قافلان کوه به امید روزهای شیرین غیرکرونایی