مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-15اقتصادي

شرایط جدید خودمالکی شدن واحدهای مسکن مهر پردیس


مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس با اشاره به واگذاری عرصه 27 هزار و 500 واحد مسکن مهر در 15 ماه گذشته، از آغاز فروش تابستانه عرصه در این شهر جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرتی، مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس با اعلام این خبر گفت: با تصویب هیات‌مدیره شرکت عمران پردیس و همچنین مجوز صادره از طرف مجمع عمومی شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید، خریداران عرصه مسکن مهر می‌توانند با پیش پرداخت 20درصد از قیمت عرصه از تمامی تخفیفات اعلام شده استفاده و مابقی را تا آخر سال جاری تسویه کنند.

او با بیان اینکه فروش بلندمدت اقساط پنج ساله همچنان به قوت خود باقی است، افزود: متقاضیانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی(کمیته امداد، بهزیستی) هستند، افزون بر برخورداری از تخفیف‌های اعلام‌شده مشمول 20 درصد تخفیف دیگر نیز می‌شوند.

حضرتی با بیان اینکه خرید عرصه برای متقاضیان ثبت‌نامی هیچ الزامی و اجباری نیست، عنوان کرد: واگذاری 27 هزار و 500 واحد عرصه در 15ماه گذشته بیانگر این است که اهمیت و ارزش خود مالکی و مالکیت شخصی برای مردم کاملا ملموس بوده و پیشرفت چشمگیر پروژه‌های عمرانی در بخش ساخت و زیرساخت‌ها در شهر جدید پردیس گواهی بر این مسئله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید خودمالکی شدن واحدهای مسکن مهر پردیس

شرایط جدید خودمالکی شدن واحدهای مسکن مهر پردیس