مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-15اقتصادي

88 درصد کارگاه های بازرگانی از دریافت و پرداخت الکترونیکی استفاده می کنند


88 درصد از کارگاه های بازرگانی و خدمات از دریافت و پرداخت الکترونیکی استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز آمار، 88 درصد از کارگاه های بازرگانی و خدمات از دریافت و پرداخت الکترونیکی استفاده می کنند.

11 درصد از مدیران کارگاه های مورد بررسی را زنان تشکیل داده اند که فعالیت های سایر فعالیت های خدماتی شخصی (شستشوی منسوجات، آرایش و پیرایش و …) با 49 درصد بیشترین سهم را از این حیث دارا بوده اند.

مشروح نتایج طرح جامع آمارگیری از کارگاه های بازرگانی و خدمات در سال 1397 نشان می دهد: در سال 1397، حدود 79 درصد از کارکنان بخش بازرگانی و خدمات را کارکنان مرد و 21 درصد را کارکنان زن تشکیل داده اند.

کارگاه های با فعالیت آموزش با 61 درصد کارکن زن بیشترین سهم کارکن زن در بین فعالیت های بخش بازرگانی و خدمات را دارا بوده و کارگاه های دارای فعالیت تعمیر کالاهای شخصی و خانگی با 4 درصد، کمترین سهم را در سهم زنان شاغل داراست.

34 درصد از کارکنان کارگاه های بازرگانی و خدمات را کارکنان با تحصیلات بالاتر از دیپلم، 35 درصد کارکنان دیپلم و 31 درصد نیز دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم تشکیل داده اند.

حدود 35 درصد از ارزش افزوده کارگاه های بازرگانی و خدمات مورد بررسی، مربوط به فعالیت خرده فروشی (بجز وسایل نقلیه موتوری و موتورسیکلت) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 درصد کارگاه های بازرگانی از دریافت و پرداخت الکترونیکی استفاده می کنند

88 درصد کارگاه های بازرگانی از دریافت و پرداخت الکترونیکی استفاده می کنند