مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-15بين الملل

نصیحت دبیرکل اسبق اتحادیه عرب به کشورهایی که قصد عادی سازی با اسراییل را دارند


دبیرکل پیشین اتحادیه عرب در واکنش به توافق صلح تل آویو و ابوظبی، توصیه هایی را به کشورهایی که احتمالا بخواهند اقدام مشابه انجام دهند کرد.

- دبیرکل پیشین اتحادیه عرب در واکنش به توافق صلح تل آویو و ابوظبی، توصیه هایی را به کشورهایی که احتمالا بخواهند اقدام مشابه انجام دهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عمرو موسی، دبیرکل پیشین اتحادیه عرب در واکنش به توافق سه گانه امارات، اسراییل و آمریکا در صفحه رسمی خود در فیسبوک نوشت: دنیای متفاوتی است، اصول بدیهی کنار گذاشته می شوند و اصول جدیدی برای روابط بین الملل ارائه می شود که ارتباط زیادی با قوانین بین المللی و یا اهداف منشور سازمان ملل و یا قطعنامه های آن ندارند.

عمرو موسی در ادامه نوشت: جهان به ویژه کشورهای عربی با توافق سه جانبه امارات، اسراییل و آمریکا و محتوای آن که عادی سازی با اسراییل، به رسمیت شناختن آن و همکاری با آن در زمینه های مختلف و همزمان تاکید بر توقف الحاق اراضی فلسطینی ها بود، غافلگیر شد.

دبیرکل پیشین اتحادیه عرب افزود: تعلیق طرح الحاق در واقع موضعگیری شناخته شده آمریکا است که یک موضعگیری شکننده است.

کشورهای عربی هم که می خواهند جا پای امارات بگذارند، باید بدانند توقف طرح الحاق در توافق با امارات مطرح شده و اگر آنها قصد عادی سازی و یا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصیحت دبیرکل اسبق اتحادیه عرب به کشورهایی که قصد عادی سازی با اسراییل را دارند

نصیحت دبیرکل اسبق اتحادیه عرب به کشورهایی که قصد عادی سازی با اسراییل را دارند