مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-15اقتصادي

افزایش نرخ ارز با اجرای طرح گشایش اقتصادی/طرح دولت باید در مجلس رسیدگی شود


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر افزایش نرخ ارز با اجرای طرح گشایش اقتصادی، گفت: موضوع اوراق سلف نفتی باید در مجلس مطرح شود و جای رسیدگی به آن در شورای هماهنگی سران سه قوه نیست.

- مجتبی رضاخواه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره طرح دولت برای گشایش اقتصادی (پیش فروش نفت با استفاده از اوراق سلف موازی) گفت: موضوع اوراق سلف نفتی باید در مجلس مطرح شود و جای رسیدگی به آن در شورای هماهنگی سران سه قوه نیست.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری شرایط خاصی را برای شورای هماهنگی سران سه قوه تعریف کردند که طرح اوراق سلف نفتی شرایط طرح در شورای سران سه قوه را ندارد و مطرح شدن آن در شورای سران مصداق سوء استفاده از موقعیت شورا است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد: نمایندگان هدف دولت که جبران کسری بودجه است را دارد متوجه هستند اما این که چرا اسم آن را گشایش اقتصادی گذاشته است معلوم نیست مضاف بر این که دولت دوازدهم در ماه های پایانی عمر خود این تصمیم را گرفته است که پیامد آن ایجاد بدهی برای دولت بعدی است.

رضاخواه گفت: باید معلوم باشد که در طرح دولت نهایتا پیش فروش به پشتوانه نفت صورت می گیرد یا پیش فروش نفت انجام می گیرد زیرا اگر دولت قصد فروش نفت را دارد پس چرا دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ ارز با اجرای طرح گشایش اقتصادی/طرح دولت باید در مجلس رسیدگی شود

افزایش نرخ ارز با اجرای طرح گشایش اقتصادی/طرح دولت باید در مجلس رسیدگی شود