مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-15پزشكي

20 درصد مطب پزشکان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: حدود 20 درصد مطب ها و کلینیک های استان از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت مطلوبی ندارند که تذکرات لازم به آن ها ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا امروز در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا، اظهار داشت: آمار مبتلایان به کرونا در استان مدتی است که روندی نزولی به خود گرفته ولی تداوم این روند به همکاری مردم بستگی دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به همکاری خوب مردم و مسئولان برای کنترل ویروس کرونا، گفت: کادر درمان وظیفه خود را انجام می دهد و اصلا فعالیت خود را کم نکرده است تلاش ما این است که تعداد مبتلایان کم شود.

وی با اشاره به بازدید از مطب ها و کلینیک های استان در راستای مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر2 هزار و 100 مطب ، کلینیک و آزمایشگاه و 340 داروخانه در استان فعالیت می کنند.

به گفته شکیبا، در راستای مقابله با کرونا تا کنون 2هزار و 70 مورد بازدید از وضعیت مطب ها و کلینیک های استان کرمانشاه انجام شده است.

وی تصریح کرد: حدود 20 درصد مطب ها و کلینیک های استان از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت مطلوبی ندارند که تذکرات لازم به آن ها ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد مطب پزشکان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند

20 درصد مطب پزشکان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند