مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-15اجتماعي

شناسایی 40 کانون پرخطر ناشی از انباشت مواد شیمیایی در قزوین


مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: 40 کانون پرخطر ناشی از انباشت مواد شیمیایی در سطح قزوین مورد شناسایی قرار گرفته که باید در اسرع وقت به خارج از شهر منتقل شوند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: 40 کانون پرخطر ناشی از انباشت مواد شیمیایی در سطح قزوین مورد شناسایی قرار گرفته که باید در اسرع وقت به خارج از شهر منتقل شوند.

قدرت الله مهدیخانی با اشاره به صنعتی بودن استان قزوین و سطح پراکندگی واحدهای تولیدی، اظهار کرد: طی سال گذشته با اقدامات صورت گرفته موفق به شناسایی 402 واحد صنعتی پرخطری که با مواد شیمیایی خطرناک سروکار داشتند، شدیم و در همین راستا نیز شناسایی نقاط پرخطر شهر قزوین در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: 40 کانون پرخطر ناشی از انباشت مواد شیمیایی در سطح قزوین مورد شناسایی قرار گرفته که باید در اسرع وقت به خارج از شهر منتقل شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول وجود کارگاه و انبارهای ذخیره مواد شیمیایی را تهدیدی برای شهروندان دانست و تصریح کرد: با بروز کوچک ترین حادثه بدون شک ما با خطرات جدی روبه رو خواهیم شد که به همین خاطر، انتقال مراکز شناسایی شده پرخطر شهر قزوین به خارج از شهر در دستور کار مدیریت بحران قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 40 کانون پرخطر ناشی از انباشت مواد شیمیایی در قزوین

شناسایی 40 کانون پرخطر ناشی از انباشت مواد شیمیایی در قزوین