مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-15سياسي

واکنش روحانی به توافق امارات و رژیم صهیونیستی و شکست آمریکا در شورای امنیت


رییس جمهور اقدام امارات را یک اشتباه بزرگ، خیانت به آرمان ملت فلسطین و قدس شریف دانست و آن را محکوم کرد و همچنین گفت: «شکست تاریخی روز گذشته آمریکا درشورای امنیت در تاریخ مبارزه ما با استکبار ماندگار شد».

- رییس جمهور اقدام امارات را یک اشتباه بزرگ، خیانت به آرمان ملت فلسطین و قدس شریف دانست و آن را محکوم کرد و همچنین گفت: شکست تاریخی روز گذشته آمریکا درشورای امنیت در تاریخ مبارزه ما با استکبار ماندگار شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با بیان اینکه با توجه به ناشناخته بودن ویروس کرونا و طولانی مدت بودن بیماری کووید 19، برنامه ریزی بلند مدت و تغییر سبک زندگی برای مقابله با این ویروس ضروری است، گفت: باید خودمان را برای زندگی به سبک جدید آماده کنیم و در این راه مردم باید به وزارت بهداشت، متخصصان کشور و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اعتماد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با بیان اینکه همه باید متحدانه و همدلانه در مسیر مقابله با این بیماری حرکت کنیم ، گفت: تقویت ، تکمیل و توسعه زیرساخت های وزارت بهداشت اولین وظیفه دولت دراین شرایط است.

دکتر روحانی توسعه زیرساخت های دیجیتال و دولت الکترونیکی، تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان،برنامه ریزی برای خرید واکسن تولید شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روحانی به توافق امارات و رژیم صهیونیستی و شکست آمریکا در شورای امنیت

واکنش روحانی به توافق امارات و رژیم صهیونیستی و شکست آمریکا در شورای امنیت