مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-15سياسي

جزییات طرح بیمه بیکاری برای 3 میلیون جوان جویای کار


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به طرح بیمه بیکاری جوانان جویای کار گفت: در اجرای این طرح 500 هزار تومان حقوق بیکاری به فارغ التحصیلان بیکار مجرد و بین 700 هزار تا یک میلیون تومان به فارغ التحصیلان بیکار متأهل پرداخت خواهد شد.

- علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه این کمیسیون، طرح بیمه بیکاری جوانان جویای کار را به صورت جدی دنبال می کند اظهار داشت: بر اساس این طرح، قرار است به بیش از 3 میلیون جوان فارغ التحصیل بیکار بیمه پرداخت شود ولی متاسفانه دولت هیچگاه پاسخگوی این قشر نبوده است که مجلس یازدهم بنا دارد به منظور رفع مشکل فارغ التحصیلان بیکار از درآمدهای سرفصل دولت از آزادسازی یارانه ها برای تأمین منابع مالی اجرای این طرح استفاده کند.

وی درباره جزییات این طرح خاطرنشان کرد: قرار است در اجرای این طرح 500 هزار تومان بیمه بیکاری فارغ التحصیلان بیکار برای مجردین و بین 700 هزار تا یک میلیون تومان به متأهلین پرداخت شود.

البته اگر کارفرمایان این افراد را هم به کارگیری کنند حقوق دیگری هم از آنان خواهند گرفت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: 30 درصد هزینه جاری دولت از بودجه سنواتی تأمین می شود که در مورد آنها نظارت سختگیرانه ای وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح بیمه بیکاری برای 3 میلیون جوان جویای کار

جزییات طرح بیمه بیکاری برای 3 میلیون جوان جویای کار